nisancoco  3 gün önce ve bugün yaptığım testler. Bu kadar hızlı değişebilir mi 🙈🙈😍😍
Afifeelif nisancoco ne güzel resimler Rabbim görmeyi bana da nasip etsin..tebrikler güzel anne.. adetinize kaç gün var .. ve adetleriniz düzenli midir🥰
Nazendehanim nisancoco ayyyyy 😭😭😭😭😭😭🤭😭 3 gün önce çizgi olmasın şimdi çizgi olsun 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧 hayırlı olsun canım ❤️❤️
pnremr22 Hayırlı olsun inşallah 🥰gebesiniz değişir canım. Her gün beta artıyor arttıkça değişiyor değerin 🥰
nisancoco Kucukbirmucize İnşallah isteyen herkese nasip olur canım🙏🏻🙏🏻. Acilden vermeyi düşünüyorum yarın
nisancoco Afifeelif Amin inşallah siz de en yakın zamanda görürsünüz🙏🏻 evet adetim düzenliydi 1 gün gecikti öyle yaptım testi 🥰
Nur22Elif Benim de regl günüm yarın. 6 gün önce kasette silik gördüm. Sonra dün hariç hep erken gebelik testi yaptım. Negatif çıktılar. İnşallah pozitife dönmüştür. 🤲
Umay255 nisancoco bende dün öğrendim gebeliğimi adetime 4 gün var benim Beta HCG 15.83 çıktı çok yeniymis hayırlı olsun bacım bu arada