Arkadaşlar merak ediyorum benim ilk bebeğim ama ikinciyide hemen istiyoruz . Gördüğüm kadariyla hamileyken emzirenler var, 9 ay boyunca ilk çocuğunu emziren arkadaşlarım oldu. Benim bildiğim bu sağlıksız değilmi hem emen çocuk için hem anne karnindaki bebek için hemde anne için. Kayinvalidem esime 4 aylik bebeği varken hamile kalmış, ishal olmuş eşimin abisi hastaneye falan goturmusler ogrenmis daha emzirememis pis süt derler verilmez diyor doktorlar ama şimdi hep verdiriyor hamileyken doğru olan nedir ne yapılması lazım