Miniksena canım değerlerimiz kötü değil öyle aman aman
Zaten bir şey olsa Allah korusun şimdiye kadar olurdu düşük yapıyor malesef bu troid olayı zeka geriliği vs ama bizim değerler kötünün çok çok iyisi ama genede o hapı kullanmak zorundayız korkma boşuna kafana takma hamilelikte biraz dikkat gerektiyor bu bu troid
Arkadaşım yeni Doğum yaptı düşük değerleri diye hiç hap vermemişler çocukta hafif zeka geriliği oldu daha 1 aylık ancadır bebek hadi zeka bir şekilde geliştirilebilir ama ufacık bebede troid hastalığı çıkmış tedavi görecek hep 🤭🤭 yanı hiç kullanmayanlarda var hapı