Üç gündür benim de başladı. Önce pembemsi, dün ve bugün de kahvemsi kırmızı gibi. Doktorumu aradım. Progestan verdi. 6+4 haftalığız. Perşembe kontrolüm var. İlk iki gebelikte de olmuştu. O zaman da yerleşme ya da düşük olabilir demişti. Doktorum da aynısını söyledi yine. Ama çok korkuyorum. İlk defa yaşıyorum sanki. Mucize gibi geldi ümidimi kesmiştim. Gitmesin diye dua ediyorum. 😞