Sdt3456 Kızlar bu sıralar çin biberine sardım. Kayınvalidem yazın kurutmuş verdi. Sagolsun. Yedıgım herşeye corbaya makarnaya bulgur pılavına vs koyup yıyorum. Cok seviyorum acıyıda. Gebelıkte bı zararı varmı acaba.
Cananyildiz Sdt3456 sizi rahatsız etmiyosa bebege bir zararı yok bende cin biber ve ezme çok yiyodum bi ara
Senaras0604 Sdt3456 Gebelikte bir zararı olur mu bilemiyorum ama ilerleyen haftalarda acısı fena çıkabilir mide problemleriniz artabilir yine de dikkat edin bence
GizemSnr Valla benim mide yanmalarım oluyordu çok acı yiyorum ondan mı dedim doktora yok onunla alakalı değil deyip üstüne acı önerdi şunu dene bak falan diye 😂