Ağlamak istiyorum 😭 35. haftadan beri yapmadığım şey kalmadı doğsun diye. Spor,yürüyüş,hurma,ananas,sıck duş yok gelmiyor benimki de 😂 artık canıma tak etti 38+4 olduk. Tabi bu doktorlara göre. Bana göre 37+3 olduk. ara ara sancı yapıyor sadece o kadar. Açılma var mı yok bilmiyorum bile. Hiç bir belirti olmayınca doktorada gitmedim. Mayısın ilk haftasına kadar süremiz var. Gelmezse müdahaleyle deneyecekler. O da olmadı genel anestezili sezeryan. Ama inşAllah bugün yarın gelir ve normal yaparım. Nişan,su,sancı hiç biri yok. İsyanlardayımmmmmm😭😂