NeslihanErtanoAyan Merhaba canım. Bende yarın 15 haftalık oluyorum cinsiyeti öğrenmek için randevu günümüzü bekliyoruz hayırlısı ile çıkar inşallah. 😊 Mide bulantılarım yok denilecek kadar azaldı halsizlik uyku onlarda geçti şuan kendimi çok daha iyi hissediyorum. Yani bu aylar gebeliğin balayı ayıymış. Bir kaç ay sonra az daha zorlanacağız ayakkabı giyerken yürürken üst değiştirirken vs. 😩😄 İştahıma gelirsek her zamanki gibi yiyorum sonra içim gene kazınıyor yememiş gibi 😂 Çok kilo almadım henüz 2 kilocuk aldım 57 kiloyum sonra görücez artık .. Hayırlı doğumlar canım öpüyorum 😘😘😘