kevser444_ 6 aylık hamileyim temmuz ortası gibi inşallah doğum olacak ne kıyafet daha çok alayım ne yapayım liste gibi bana yazar mısınız ilk çocuk nasıl yapsam bilmiyorum. Yanı tulum mu takım mı zıbın mı bide kaç aylık alayım çoğunluk
hunilimom kevser444_ oncelikle yaşadığınız yer onemli benim kızım Haziran dogumluydu çok nemli bir yer de yaşıyorum ilk bir gafta uzun kollu giydirdim ama isilik oldu sonra hep zıbın tulum gibi tam yazlık giydirdim bu kızım Ağustos sonu gözüküyor bunda çok yazlık şeyler çıkarmadım açıkçası mesela kızım 3840 Gr doğdu 0-3 aylıklar 20 gün giydirdim hatta çoğu kıyafetini giydiremedim i yuzden 3-6 aylık giydi hep zıbın bol olsun çünkü kakasi çıkıyor terliyor kusuyor
Ozge kevser444_ bol bol zıbın al her ay için kıyafetlerin içine giymelik. Şimdiden hastane çıkışı falan al yazlık 1-3ay kıyafetler alabilirsin. 3-6 ve 6-9 ay kıyafetlerini kışın almıştım rahat kışlık bulunuyor çünkü. Eğer mağazada ya da onlineda kışlık bulabilirsen kışlık takımlar tulumlar alabilirsin🌸