Nehiryusuf1 Kızlar Plesenta rahim ağzına yakın 28 haftalığım sabah agrısız kanamam oldu hastaneye geldik yatış verdi doktor aranızda bu durumu yaşayan var mı morelim çok bozuk 😔
Esra33-34 Nehiryusuf1 detaylıdan önce veya sonra farkedilmedımı canım benımde 16 haftamda doktor söyledı rahime yakınmış. Suan 17 haftam biticek detaylıda bakılcak yukarı cıktımı dıye
gulsuayan Nehiryusuf1 bana da 16. haftamda söylemişti doktor yakın diye 31+5 oldum en son baktığında hala yakın demisti rahim ağzına ağır is yapmayın yormayın kendinizi bir de cinsel iliskiden ben uzak duruyorum siz de dikkat edebilirsiniz
Aselinkooo Nehiryusuf1 36 ya kadar çıkma ihtimali var deniliyor canım umudunu kaybetme burada çıktığını söyleyen çok oldu. Benim çıkmadı. 29 haftadan itibaren kanamalar başladı. Her hafta oluyordu progestan kullanıyordum lekeye dönüyordu 1 hafta geçmeden hopp gene kanama. Ağrısız. 33.haftada yatış verildi bana da 1hafta yattm. ciğer geliştirici vuruldu proluton depot kullandım o ara. En son Bi hafta içerisinde 6 kere kanamam oldu. Yani ben sürekli acillerdeydim. 36.haftada gene yatış verildi hastanedeyken tekrar kanama olunca daha fazla risk etmek istemediler Sezeryanla doğum yaptım. Yani en kötü sezeryan olur diye düşün Çok detaylı araştırma. Çünkü yazılanla başa gelen aynı olmuyor. Umarım sorunsuz sıkıntısız atlatırsın süreci. Kendini yorma ağır iş ilişki uzun yürüyüş ıkınma eğilip kalkma vs yasak. Bol bol dinlenmen lazım.
123pln Nehiryusuf1 canım banada 16 haftada dendi öyle olduğum ve devlet hastanedeki hiçbir şekilde çıkmaz bu dedi kendi doktorum 7 aya kadar belli olmaz dedi sıkıntı yapma dedi 20 haftada kanamam oldu acilmam varmis ama yukuari çıkmaya başladığını söyledi korkma herseyin hayirlisi
Nehiryusuf1 Esra33-34 detaylıda çıkmıştı evet ama herhangi bişey demedi doktor izliycez dedi yukarı çıkabilir dedi şimdi o ihtimal yok zaten ama yaşayan var mı merak ettim çok korktum bişey olcak diye
Esra33-34 Nehiryusuf1 bende cok korkuyorum ama rahmi tam kapatmayanların ki hafta ilerledikce yukarı cıkar dedı. Ben iş güç yapmıyorum eğilme kalkma yasak ıkınma kabız olma yat istirahat et dedı doktorum
Nehiryusuf1 Esra33-34 benimde kapatmamış ama sanmıyorum artık yukarı çıkacağını dedi doktor bol dinlen uykunu al yorulduğun an yürüyüşü bırak ilişki yasak dedi işte kontrol edicekler bakalım inşallah sağsağlim kucaklarımıza alırız evlatlarımızı 🤲
Nehiryusuf1 gulsuayan evet banada bi çok şeyi yasakladı olsun iyi olsunda problem yok benim için inşallah atlatırız bu süreci sorunsuz
Nehiryusuf1 Aselinkooo amin inşallah teşekkür ederim dikkat edicem elimden geldikçe inşallah tekrarlamaz
Aryaece17 34’e yeni girdim .26.hafta gibi kanamam başlamıştı .İğne ve ilaç tedavisi gördüm ,yatış da verildi ama kanama ara ara yine oluyor . korkmayın ama Bebiş sizden etkilenir .kanama olunca sakince yatıp doktorumu arıyorum .Bol bol istirahat ediyorum
Nehiryusuf1 Aryaece17 doktor bana iğne filan vermedi henüz bugün taburcu etti niye bilmiyorum ama cuma kontrole gitcem tekrar inşallah tekrarlamaz kanama rabbim yardımcımız olsun
Nehiryusuf1 123pln amin inşallah🤲 Banada belli olmaz ama muhtemelen çıkmaz dedi yani kanama filan erken doğum olmasında sezeryanmiş normalmiş önemli değil sağlıkla doğsun inşallah bebişlerimiz