Mervecakmak Rabbim sağlıkla sıhatle kucağına almayı nasip eylesin inşAllah bir doğum hikayen olur inşAllah. Bende 25 gün önce sezeryan oldum ilk hamileliğim di,korku ,stres heyecan hep biraradaydi çok şükür çok güzel bir doğum yaptım.korkulacak hiç birşey yok ,acı hiç hissetmiyorsun , ben dikiş derken yarım saatte doğumhaneden çıktım odaya aldılar,dikiş ağrısı 1 hafta kadar çekiyorsun sonrası geçip gidiyor..şuan kızım kucağımda o stres korku,ağlamalar herşey geride kaldı çok güzel bir his Rabbim her anne adayının kucağını boş bırakmasın.. doğumdan sonraki süreç uykusuzluk başlıyor bebeğin uyanıyor,bazen sen uyandiriyorsun karnını doyurmak için ,altını temizleme vb. O uykusuzluğa değer onun kokusu bakışı yeter🥰☺️ hiç korkma Rabbim hayırlı guzzel doğum nasip eylesin yarın doğduğunu kucağına aldigin haberinde burda paylaşırsın insAllah.bugece bol bol uyu uykusuz geceler başlıyor☺️