Gulsmmmserif 8 hafta 6 günlüğüm ayakta duramıyorum çok başım dönüyo başım agriyo ne yapmalıyım anneler yardımcı olun lütfen 🌺
Yigitinannesiiii Gulsmmmserif bende dun gittim serum verdi iyi oldum ilac verdi. Basin donerse icersn diye oda iyi geldi
Gulsmmmserif hunilimom doktor kontrolüne gittiğimizde düşük çıktı biraz sonra serum yedim şurup içtim biraz iyi oldum ama sürekli mi serum yicem ne yapacak bişey de yiyemiyorum çok halsizim ondan olabilir mi sizce ne yapmalıyım
hunilimom Gulsmmmserif tabi canım ondan olur o zaman normalde düşük tansiyon iyidir ama sizin ki çok düşük sanırım hafif tuzlu biseyler yiyin bol su için geçmezse bir acile gidin olmadı