RumeysaR23 Bende az kaldim dogurmaya :))) ben ayşe şeyma küçükaķça ya gidiyorum çooook memnunum.okadar doktor gezdim ki. Kili kirk yaran biriyi. Çok arastirdim. Cok sükür. Dogum yaptigimda da yazacagim yasadiklarimi insallah