Kızlar selam,
Bu ay yumurtlamada piki gördüm 2 gün sonrada çatlama gördüm. 10 nisan yumurtlamaydı. 10-11-12 değerlendirdik. 12 sinden sonra 3 gün adet olucakmısım gibi kasık agrılarım oldu iki taraflı. Normalde catlamadan sonra hiç agrım olmazdı. Göğüs uclarım çok kasınıyo. Bugünde bel agrım var hafif. Bat 26 nisan. Erkenden böle belirtiler yaşayıp hamile oldugunu ogrenen varmı. Siz neler yasadınız