sayre canım bazı doktorlar tansiyon şeker yoksa tutmayı öneriyor ama çok nadir sanırım o da.. bir de günde 2-3 litre su içiyoruz hem açlık hem sususzluk bebek için de zor olabilir diye düşünüyorum ama yine de en doğru kararı sen verirsin için rahat şekilde kaygı gütmeden tutabileceksen sen bilirsin tutanlarda var tabi..🌸tutmazsan borcunu ödersin sonra illa ki dinimiz hamileyken tutmayı da şart koşmuyor