Mom69 Şöyle anlatayım ben size ben keseyi görmeye 5+4 iken gittim, o zaman kese göründü ama bebek çok çok küçük olduğu için doktorum garanti olsun diye 8. Haftaya kadar bekletti beni o zaman randevu verdi. 8. Haftada gittim her şeyi Allah’a şükür net gördüm duydum. 6 haftalık iken görünmemesi normal belki de geç döllenmedir ya da zaten 6 haftalikken görünmemesi çok normal bence içinizi ferah tutun. Sakın üzmeyin kendinizi bekleyin 8 9 a kadar garanti olsun. Biliyorum beklemek çok ama çok zor ama bence bekleyin💘