Elifterzii Valla şahsi fikrim ne kadar erken ayrılırsa o kadar iyi olduğu yönünde. Gec ayirirsaniz odasina, ayri yatmaya alışması o kadar zor olur. Ben oglum kafasını rahat hareket ettirebildigi zaman odasini ayırdım. 4 aylikti. Su an gayet rahatız ilerde bunun icin ağlayıp zorluk cekmeyecek. Erken ayirma planim vardi hep o yüzden odasını almıştık. Benim cok isime yaradi. Yanimda kalmaya devam etseydi de odasini alırdım. Hersey hergun zamlaniyor. Simdiki fiyata asla bulamazdim