Ceyduygu Narmin21 Ben yürüdüm devamlı,plastes topunda zipladim. Sancım geldikten sonra da hiç yatmadım sadece son 1 saatte yattım daha fazla yürüyemedim çünkü 😂
hunilimom Narmin21 sanırım 40-60 arası idi yetersizdi haftam da büyüktü birde suyum geleli 7-8 saat olmuştu suni verdiler
Narmin21 hunilimom Artik 4-5 saat oldu bende, acilmada artim yok🤦🏻♀️ Sancim da yok, ara sira sanki cok az oluyor bakalim😐
Damla1995 Narmin21 yok canm hcbsy olmaz bnm fzl fzla heliyodu kalkip dus aldm anında hemde beklemedim bnce bi al canm. Benm hc sancm yoktu suyum geldinde dustan yarim saat snra basladi ve sklasdi ilk hamilelgmdede dustan sonra bole olmusdu bnce cok iyi.
Demet2323 Ceyduygu maşallah darısı başımıza ikizlerinin normal doğumu oldu tek yumurta ikizleri mi acaba
Saara1401 hunilimom gözün Aydın hiç açılma olmadan suni verince güzel ilerledi mi bide bnm vajınusmus gecmısım vardı dye dr genelde sezeryan önerrrm ama sen bilirsin dedi
hunilimom Saara1401 suyum geldi gittim 2 cm varmış açıklık öyle almıştım 5 saat sürdü doğumum bende hep sezeryan oluyorlar diye biliyorum