Ya kızlar 2 gün önce detaylı ultrason yaptım ve bebeğimin 25 pozu olan bi CD verdiler ama ben aptal gibi o CDyi kaybettim bulamıyorum çok üzülüyorum Ya hastaneyi arasam tekrar alabilir miyim yoksa görüntüleri hemen siliyorlar mı acaba başına gelen bilgisi olan ???