Deletedmom7373700 Umay_2507 tamam ama sonuçta para yok diye sigarada içmiyor değilsinizdir. Eğer para olmayınca içmiyorsanız zaten bırakadabilirsiniz. Demek ki keyfi içiyorsunuz. Sigara gibi saçma sapan bişeye harcama yaparken eşinizi düşünmeyip canınızın çektiği aşerdiğiniz şeyde alamaz diye üzülmeniz saçma. Sigaraya verdiği paraya üzülüp içmeyin madem öyle
cigdem4154 Umay_2507 yani biraz pahalı ama belki uygun bulabilir 2 tane bile alsa nefsinizi köreltir illa kilo ile yemenize gerek yok manavlardan 1 2 tane alabilir bence 🙂
edibudu Umay_2507 gecmez o asermek oyle bisey degil. O yuzden yardimci olmak isterim ama sigara ictiginizi yazmis biri lutfen o parayla erik alin daha cok hosunuza gider zevkle yersiniz 😊
Deletedmom627372 Umay_2507 bende biseyi çok istedim ama pahalıydı o kadar para verilmez mevsimi gelirse yerim 1 aya kadar dedim bi ara aynı gün esimin de benimde rüyama girdi o gün aldık ama o zamana kadar da istedim baya normal yani durumunuz
annesinin_beybisi Umay_2507 şuan pazarlarda satılıyor bir avuç 20 tl 😁 benim de pazarsa görünce canım istemişti ama aşerme kadar çok deildi o yüzden o parayı verip.almadim cevremde komşuların ağaçları var eriklerin çıkmasını bekliyorum
Deletedmom7373700 Erik şu an nerdeyse her markette ve manavda var. Geçen gördüm daha 8-10 lu paketlerde satıyorlar. 20-30 lira
cigdem4154 Umay_2507 yani bende izmitteym bi dünya yer var illa bulur büyük marketlerde olabilir hiç bulamadı trendyolda bile var en son ordan bile alabilirsiniz fazla pahalı da değil 🙂 ama büyük marketlerde var diye biliyorum
cigdem4154 elzy7 valla sizi canıı göbülden tebrik ediyoruum. Yaptığınız çok güzel birşey tanımıyorsunuz gerçekmi bilmiyorsunuz ve çok güzel bir teklifte bulunuyorsunuz sizin gibi insanlar iyiki var gerçektn Rabbim daha çok versin size 🤲
elzy7 Umay_2507 Utanılacak sıkılacak bir şey yok ki. Nefsini köreltecek kadar alacağın bir meblağ yollayacagım. Bebiş hediyesi olarak düşün. Durumunuz olmayabılır, yarın benimde olmayabılır. Ben böyle bır post açsaydım sen yardımcı olmak istemezmiydin ?
Umay_2507 elzy7 tabiki olurdum ama yapamam amacım bu değil sadece nasıl geçer eşime durumu izah edemiyorum ve istahum yok diye benle kavga ediyor. Bu durumu nasıl atlatabilirim diye yazdım
Umay_2507 elzy7 anlayışınız ve güzel tavriniza çok ama çok teşekkür ama lütfen sizde beni anlayın amacım kendimi acındirmak değil