ElifPeker06 ben emzik verdiğimde kızım 3 aylıktı.. önce ben emzirirdim emerken uyurdu emzik verirdim onunla uyumaya devam ederdi. Beni emmeyi de 1 yaş 3 ayda bıraktı yemek yemeğe başlayınca bıraktı yani kendi kendine ama emziği 3 yaşında falan bıraktı,😂😂 emziği sadece yatacağı zaman emerdi ama gün içinde emmezdi. 😂😂