ftmkucuk Kızlar 30+4 haftalığız. Boğazımda yanma var sabahtır. Sıcak Limonlu su vs sıcak şeyler içtim ama farklı doğal yöntemler var mıdır geçirecek. Aynı durumu yaşayan varmı?
nuriyedemir ftmkucuk canım midenden mi geliyor gibi miden yanıyor olabilir elma ye ya da soğut süt iç geçiriyor miden yanıyor büyük ihtimalle genzine vuruyor elma kesiyor
Tgcbyrm ftmkucuk Boğazla ilgili sıkıntımda hep pekmez ve karabiber kaynatıp içiyorum hemen geçiriyor tavsiye ederim (2-3 yemek kaşığı pekmez bir çay bardağı su ve 1 tatlı kaşığından az karabiber)
ftmkucuk nuriyedemir canım midem oldugunu sanmıyorum ama oyle olsa yemeklerden sonra olurdu. Sabah aç karnınada devam ediyor böyle hasta olacakmış gibi. Acaba doğal me yapabilirim bilemedim tuzlu suyla gargara yaptım
ipekveatlas benimde oluyo cünkü mide reflü yapıyo o asit yakıyo boğaza kadar. gaviscon cok iyi geliyo bana
ftmkucuk ipekveatlas yok canm benm reflü gibi değil bademcik taraflarında sanki hasta olacakmış gibi. Midedem kaynaklı değil
nuriyedemir ftmkucuk senin haftalarında benimde öyleydi elma ya da sütü dene geçerse 😂😂 mide yanması bebişin saç çıkarıyor
ftmkucuk Seliinnn ama midem yanmıyor ki boğazım hastalık öncesi olur ya. Boğaz ağrısı gibi onun bebeğin saçlarıyla ilgisi yoktur heralde😌
ipekveatlas ftmkucuk canım ama benim de midem yanmıyo fakat anlaşılıyo boğazımı yaktığı cünkğ her gün boğazım ağrıyamaz diyorum😂
Seymanurblbl ftmkucuk bende de var aynisi nasil geciyo ya sanki boyle dondurma yemisim gece onun agrisi da sabah uyanirken vuruyo gibi
ftmkucuk Gecem1 bakmaya çalıştım canm çok bi fark göremedim. Zaten benim bdemciklerim hep büyüktür ve müsaittir hastalığa ama doğal takviyelerle bişeyler yapmaya calısıyorum şuanda🙏
ftmkucuk Gecem1 olmayalım ya yeterinde ağrılar var zaten😞 sıcak limonlu çay iciyorum. Süt karabiber bal koyuyorum iciyorum. Sarımsak falanda yutucam öyle öyle geçer ilerlemeden inşallah
ftmkucuk Seymanurblbl özellikle sabah artıyor sıcak limonu basıp cay ıcebilirsin. Dün eşim süte karabiber nane birazda bal koydu onu içtim. C vitamini alablirsin sarımsak yutabilirsin vs. Ama sanırım bu haftalarda hormonlardam olabiliyormuş umarım hemen geçer