Yaseminentrk canım al kullan kan değerlerin iyiyse 2-3 günden sıkıntı olmaz ama benim kanımı 38’deyim 10 a zor yükselttik doğumda sıkıntı yaşamamdan korkuyoruz. Kan hapı çok önemli özellikle normal doğum için. 13’lerdeyse kanın 2-3 gün sıkıntı yaşatmaz ama benim gibi 7-9 arasındaysa aksatma derim