annesi19 29+2 haftalıgız , sabahtan beri karnım belim agrıyor yürüyorum asagsı sancı gibi , uzandın göbegim agrıyor nefes alıp verdikce , ondan öncede başım dönüyordu yattıgım yerde , normal mi acaba bu