Kızlar isimli 11li hastane çıkışı yaptırdım yeni doğduğunda hastane fotoğraf ve video klip hazırlıyor doğduğunda ebeye bu takımı vermek istiyorum ama çevredekiler bebek iyi temizlenmezse takım kötü olur doğumhanede başka takım giydir odaya gelince isimliyi giydirirsin diyorlar ne yapmalıyım siz nasıl yaptınız fikirlerinizi merak ettim ❤️