[silindi] kizlar bu modeli bizim hemşire arkadaş önerdi kendide almış ve memnun kalmış 1300 küsur pusetli takım olarak kullanan var mı ben daha pahalı bişey para vermeye gerek duymuyorum yenidoğan için de uygun kötü yorum yok