Kaç zamandır yazicam ama hep unutuyorum ya da düşündükçe üzüldüğüm için yazmıyorum hanımlar 27+5 im hamileliğimin 18. Haftasında plesenta previa tanısı konuldu ve o zamandan bu zamana hep uzanıyorum progestan magnezyum vitamin vs hepsini kullanıyorum karnım bazen taş gibi oluyor bazen normal Perşembe günü muayenem var sağlıklıdır inşallah bebeğim yaşayan var mı