nazliaynaci canım ben onu kullanıyorum kızımda şuan nasip olursa oğluma da onu alacağım. Prima ile başladım çok sızıntı yaptığı için sleepy e geçtim memnundum aslında ama molfix mavi paketi virüs tutmayan o seriden aldım. Hala memnunum , kullanırım galiba.