Elanurgvn61 her bebek bir bireydir canım, tabiki aynı olmaz, ne güzel bebişin seni zorlamıyor, benim ki de öyle mesela 🧿 dün sabah ilk defa bi tekmesi canımı acıttı uyandım, bende 37 haftamın sonundayım, şükürler olsun diyorum bitsin bu hamilelik, şöyle zor, bebek canımı acıtıyor, uyku uyuyamıyorum falan hiç demedim 🧿🤍 uzun lafın kısası üzülecek bi durum değil yani 🌺