Kgksdkgk65 Kızlar Kraft pilot sistem bebek arabası kullanan var mı? Pusetini üstüne taktık çıkaramıyoruz. Açıklama kitapçığında da yazmıyor 🤦♀️
Kgksdkgk65 Kgksdkgk65 Ay ya tam bir ailesi faciası yaşamak üzereyken aşırı basit bi yerinde basacak yeri varmış. Cahilliğimize doymayalım 🤦♀️🤣🤣
ipekveatlas ay bizim farklı marka ama bizde koyduk cıkaramadık meğersem ters takmısız🤭 biraz zorladık kırcaz diye ödüm kopmustu
Kgksdkgk65 ipekveatlas Biz doğru taktık gibi puset anne tarafına bakıyor, herhangi bir çıkaracak yeri yok. Eşim de baya zorladı çıkarmak için olmadı ama 🤷♀️
Kgksdkgk65 Elfs Evet yukarı aşağı her pozisyona aldık çıkmıyor. Böyle bi yerine basıp çıkması lazım ya öyle bi yeri de yok. Eşim de şuan kırmaya çalışıyor açlık bi taraftan biraz da zor kurdu 🤦♀️gülsem mi ağlasam mı bilmem 🙈🤣
Elfs Kgksdkgk65 bizimki de Kraft onyx sistemleri aynıdır YouTube da anlatıyor ilk alınca çok sert oluyor siz bi videoyu izleyin ona göre tekrar yapın
Kgksdkgk65 Elfs Normalde yan taraflarından basılıp çıkıyor bizim aldığımız pusetin tam arka ortasında basit bi yerindeymiş. Orda da puset örtüsü üstünü kapatmış gözümüzden kaçmış.
Kgksdkgk65 Askiletotomsu Çok uyguna denk geldi indirim vardı 3300 e aldık 750 TL de hediye çeki verdiler. Babymall dan aldık.
Ben_bir_anne_miyim Merhaba ben de aldım aynı modelden memnun musunuz acaba puset falan kullanışlı mı bana biraz dik gibi geldi yeni doğan için