Bende yaşadım ama çok uzun ve zorlu bir süreçti benimkisi doktor ihmalsizliği yüzünden deneyimimi anlatayım ki sizlerde yaşamayın inşallah hiç kimsenin başına gelmesin. Ben hamile olduğumu 5 haftalıkken öğrenmiştim yaklaşık bir hafta herşey yolundaydı bi sabah ansızın kanama başladı hemen doktora gittik erken bi hafta olduğu için keseyi göremediğini büyük ihtimalle düşük yapacağımı söyledi yine de herşeye rağmen iğne ve Progestan verdi ben kullanmaya başladım kanamam hızlandı ağrılarım başladı ama ağrılarım öyle böyle ağrılar değil adeta doğum sancısı çekiyorum 10-15 dakikada bir ağrılarım oluyor ağrı geçince yorgun halsiz düşüyorum öyle şiddetli ağrılar. Beni o halde gördükçe eşim sürekli hastaneye götürmek istiyor hastaneye gidiyoruz doktor kızıyor resmen bana düşük yapıyorsun işte yapacağım bişey yok evde kanamanın durmasını bekle diye bende gitmemeye başladım ve bunu normal zannettim. Gün geçtikçe ağrılarım fazlalaştı ama bende insanlıktan çıktım diyebilirim farklı doktorlara gitmeye başladık bi tane daha doktora gittik 2. Güne bir beta kontrolü istedi benim 1 hafta daha dayanacak halim kalmamıştı başka bi doktora gittik oda kürtaj yapmak istedi hemen eğer düşük yaptıysan ve içinde parça kaldıysa o yapıyor ağrı ama kürtajdan sonra beta değerin yükseliyorsa dış gebeliktir dedi ve ilk defa orda duydum dış gebelik olabileceğini. O gün kürtaj yapıldı hastaneye yatışım verildi iki gün sonra beta değerime bakıldı ve inanılmaz yüksek kese tüplerde o kadar büyümüş ki patlama boyutuna gelmiş nerdeyse kanamam başlayalı üzerinden 2 hafta geçiyor ama. Bütün hastane başıma toplandı bana her an bişey olacakmış gibi davranıyorlar acilen bana iki doz iğne vurdular ve bir hafta hastanede gözlem altında kaldım çok şükür değerlerim düşmeye başladı ve böylelikle atlattım .