Eminetekin canım öncelikle hayırlısı neyse o olsun. Kendini demolize etme hiç. Sezeryan yada normal sağlıkla gelsin inşallah 😊 bu kuzular çok nazlı çok. Bende 39+5 im ama tık yok. P.tsi süresi doluyor hareketlerine dikkat et desi. Be anlayamıyorum psikolojik olarak bazen az bazen normal geliyor 😏 hayırlısıyla biran önce kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🏻