Selam herkezeee, biz bebişimle 35+3 olduk. Sabah süt içtim tadı normaldi ama tatlı gibiydi sonra baktım son kullanım tarihi dünmüş ama buz dolabından aldım. Daha yeni uyurken sanki o tatlı tat boğazıma kadar geldi. Aceba kötü sütmü içtim ya? Bebeğime bi zararı olurmu?😞😞😞