Amine-berra Full yatmıyorum diğer 2 sinde genel olarak yatarak geçirmiştim olmadı. Bu sefer yormadan ev içinde dolanıyorum bugün ufak bir dışarı çıktım çok kasmıyorum açıkçası ilaçları düzenli kullanıyorum. Besin olarakta canım ne isterse tüketiyorum. Her gün süt, ceviz, yumurta tüketiyorum. Şuanlık bu kadar hayırlısıysa olur.