Deletedmom_12 Sevgili anneler dün sabah betam 514.2 cikti pazartesi kontrolum var p.tesi en düşük kaç çikmalı yazarsaniz cok mutlu olurum sevgiler ❤🙈
3273 Deletedmom_12 1000den yukarıda olmalı canım pazar günü 1000i görmesi lazım 2 katı oluyor, pazartesi ise 1000den yukarı. Insaallah sağlıkla gelsin 😇🤲
Mervektk1126 Deletedmom_12 evet dün devlet hst.kan verdim 2200 çıktı kese bozuk gibi çok net değil düşük olabilir flan dediler bugün özele gittim tekrar kan bakıldı 3200 çıktı 5 haftalık kese görüldü