Bendis22 Kızlar herkese selaam 7 haftalık gebeyim çok şükür bi sıkıntımız yok. Ama sürekli saçma sapan evham yapıyorum. Ya kalbi durduysa ya düşerse ya şöyleyse ya böyleyse kafayı yemek üzereyim. Ailelere söyledik içimden bir ses al söyledn kesin başına bişey gelcek diyor. İçimde susmayan sürekli olumsuz düşünce üreten bi canavar var gibi. Benim gibi olan varmı? Yoksa ben kafayı mı yiyorum ? Gerçekten merak ediyorum bunu. Bazen yoğun belirti yaşıyorum, bazen geçiyo bu belirtiler haydaa sar başa yine başlıyor içimdeki ruh hastası 😢 Napıcam ben böyle.
3273 Bendis22 aa bu benn 🖐️🖐️🤣 ister istemez oluyor canım hepimizde de var mesela bugun göğüs ağrım azalmış aklımda delice şeyler dolanıyor 7+2 olduk bugun hic doktora bile gitmedim görmedim yurtdisindayim malesef 7den önce bakılmiyormus Fransada ilk öğrendiğimdzn beri bekliyorum evde i😞 ınsaallah çarşamba ilk rdvum var cok heyecanlıyım ilk gebelik bide Insaallah sağlıkla sorunsuz görürüz 🤲🤲 şimdilik sadece yoğun bel agrim var arada tiksinme oluyo ama onun dışında iyiyim şükür. Bence bizim iyi ve olumlu düşünmemiz lazım yoksa zor geçer bu zaman 😇
Bayancorek Bendis22 Kendinizi boş bırakmamaya çalışın, boş vakitten oluyor bence o düşünceler. Kuran okuyun, okuyamıyorsanız dinleyin inşirah suresini de dinleyin. Kitap okuyun, film izleyin. Boş kaldıkça düşünürsünüz böyle evham yapıyorsanız. 🌸
Aylisss Bendis22 ayyyy yemin ederim aynı ben. Her an düşünüyorum. Sabah uyanirim eyvah birsey oldu mu. 14 haftalığız ama birine söylerken 14 olduk tabi hala yaşıyorsa,boyle söylüyorum. Belirti ariyorum kendimi dinliyorum hep alt batında ufak sancılar olurdu 4 gündür yok ona takıldım simdi de. Halbuki 4 gün önce doktordaydim. Ben de kafayı yemek üzereyim psikolojik destek alacagim bunun icin.
Dlr48 Bendis22 emin olun tek degılsınız ama inan gercekten olumsuz ne dusunduysem ne okuduysam yasadım otuzden korkmamaya calıs biliyorum zor ama aklına olumsuz seyler geldiğinde hemen kafanı dagıt ve bu dusunceler bana ait degıl iptal ediyorum de cunku beyın sıstemı sen ne dusunursen sakada olsa sakadan anlamadıgı ıcın ona empoze oluyo bir sure sonra bunu yapınca bıraz da zaman gecınce daha rahatlıosun hareketlerini duyunca dahada rahatlıosun hep hayırlısını ıste ınan birsey olacaksa erken donemde daha iyi ilerleyen donemler cok daha Zor
Eelliiffnnuurr Öncelikle şunu bil ki jerşey olacağına varacak. İçin rahat olsun olacak olanı doğacak olanı ne yapsan mani olamazsın. Sakin ol dua et kuran oku. Bu düşünceler gelince başka bişeyle meşgul olmaya çalış. Evham seni de bebeği de yorar
Bendis22 Eelliiffnnuurr valla bende kendime sürekli aynı şeyi söylüyorum sağlıklıysa senle kalır değilse gider üzülme, zaten üzülden ne değişirki vs vs ama ııh bi bakıyorum yine kendimi düşünürken bulmuşum 🤦🏽♀️ Neyseki yalnız değilmişim benim gibi çook kişi varmış 🤷🏻♀️ Normal demekki
durumom2022 Bende tamamen aynıyım 9+1 deyim hiç bir belirtim de yok korkarak bekliyorum bi sonraki randevuları hep çok şükür bi sıkıntı yok ağrım sancım kanamam olmadı hiç ama hep bu düşünceler. Yapmamamız lazım kötüyü çekmeyelim kendimize ❤️Biraz büyüyüp hissettiğimizde rahatlarız sanırım
Mom578988 Bu yazıyı ben yazmışım gibi🤦🏻♀️ 8. Haftama girdim. Kanama falan yok çok şükür ama istemsizce kalbi atıyor mu acaba diye düşünüyorum. Bi sonraki randevum taa mayısta
Bendis22 Mom578988 bana da 12ci hafta gel dedi ama ben 9cu haftaya aldım bi randevu bayrama yoksa rahat giremem duymam lazım. Herkes aynıymış demekki ya. Ben hep kötü düşünüyorum acaba hissediyormuyum ki derdim ama ııh alakası yok herkeste var o düşünce.
hukukcuanne_06 Kötü düşünüp kötüyü çağırmayın, ilk haftalar çok normal elimde olsa her gün ultrasona gitmek isterdim. Sakin olun dua edin bolca kendiniz ve bebeğiniz için🥰 her şey güzel olur inşallah 🙂
ipekveatlas herkes öyledir herhalde.. ben de öyleydim her randevuma kalbim ağzımda giderdim simdş 37+4 olduk zamanla hareketleri hissedince rahatlıcaksın
3273 ipekveatlas ya maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız ınsaallah, darısı bize allahim hepimize o güzel günleri göstersin ınsaallah 🤲🤲😇💕
Bendis22 ipekveatlas evet sanırım hareket hissedince herşey daha rahat olucak. Şuan bişi yokki kendinden haberi bile yok 🙁 maşallah sizede 🧿 sağlıkla alın kucağınıza inşallah.
Bendis22 Aylisss bende çarşamba doktordaydım 3 gün oldu 😥 yeni söyledik ailelere ama söylerken hep şey diyorum ama tabi daha çok minik bakalım nasip bilemeyiz, şuan hala hayattaysa falan gibi saçma cümleler kuruyorum. Ay mutluluğumu yaşayamadım ya 😢 dün ve ondan önceki gün bulantıdan ölüyordum bugün hiç bişi yok mesela başladım çoktan felaket senaryolarına.
Bendis22 Dlr48 tabiki illaki olacaksa şimdi olsun hep öyle dua ediyorum sağlıklıysa kalsın bizle inşallah 🙏 ama o diğer dediğin beni daha çok geriyo mesela. Kötü düşündüm evrene kötü yolladım mesajı kötü şeyler olcak şimdi bu beni aşırı geren bi olay. Zaten istemiyorum düşünmek keşke sustutabilsem içimdekini ama elimde değilki. Yani sonuçta ben iyide dilesem kötü de düşünsem olan olcak bunu bilip buna inanmak istiyorum. Kötü düşündüm kötü olcak buna inanmak istemiyorum.
Dlr48 Bendis22 yanı zor oldugunu bılıyorum burdan demek kolay oluyo ama iyi dusunun ıyı oldun evren ve beyın oyle bırseyki düşündüğünüz sey basınıza gelebılıo onun ıcın calısıyo olacak olsn oluyo degıl evden ve beyın ne dusunursenız onun ıcın calısıyo bu yuzden aklınıza geldiği an ıptal ediyorum dıyın olumsuz dusunce blokajlarını serberst bırskıyorum sevgıyle ugurluyorum ve bebegımı saglıkla kucagıma almak istiyorum ve alıcam diyip kafanızı mesgul edin hemen dusuncenızı degıstırın sahsen ben boyle yaparak yendim bazen yıne kotu seyler gelmiyo degıl aklıma hemen bunu yapıyorum ama anne olmak boyle bırsey bu dusuncenız hıc bıtmıycekkı dogdugundada buyudugundede hep endiseleriniz korkularınız olucak ileri seviyelere hastalık derecesinde size zarar vermemesi için bence bi deneyin