Mommynurse Bebişleriniz ne durumda her gün hareket ettiğini hissediyor musunuz yoksa daha hissetmediniz mi ben bazen hissediyorum 🧿😍
Boniboncuk Mommynurse canım 22 haftalıgım 16+4 ten beri hergun hissediyorum çok şükür Özellikle bu haftalar kıpır kıpır hiç durmuyor🙃
Busssx Mommynurse Bende 16.haftadan beri hergün hissediyorum bazen sabah bazen akşam kıpır kıpır hep bizim deli oğlan 😅
Zehragniken Mommynurse 20+4 olduk 17. Haftam da beri kıpır kıpır hissediyorum. Gün gectikte daha da belirgin oluyor 💕
Mommynurse Boniboncuk maşallah cinsiyeti ne acaba 🧿 benimki de kıpır kıpır bazen sakinleşiyor korkuyorum 😂
Narinbiranne Zehragniken aynıymışz canm bnde 17 den beri hissetmeye başladım . 20+4 teym. Tekme atar gbi oluo bndede
Bayancorek Mommynurse 16. haftadan beri hissediyorum 19+3 üz şuan. 1 haftadır daha hareketli. Gittikçe tozutuyor. 🙈🙈
uraz_ve_annesi- 21 haftalığım bende çok, net hissediyorum artık yemek yerken ve yatarken hiç durmuyor doğunca da böylr olacaksa vay halimize 🤭
Boniboncuk Mommynurse kız canım😍 Belli saatleri var su an ben onları takip ediyorum Tabi bazen olmadık zamanlardada oluyor
Mommynurse Sürekli kıpır kıpır olup bi zaman hareket etmeyince sizde endişeleniyor musunuz benim 19+6 🧿🤍
Mommynurse Boniboncuk benimki de kız kızlar yaramaz oluyor galiba içerdeyken 😂 erkek annesi olup tepinen bebişi olan var mı acaba
Sbm050421 Mommynurse 17. Haftada hissetmeye başladım ama şimdilerde hareketli değil (19+1) şu an sadece kendini tek bir yerde topluyor , genelde sağda topluyor çok tospik oluyor 😍🤩
Babysharkdutdutdut Mommynurse 19+3 uz yaklaşık 17. Haftadan beri hergun hissediyorum pıt pıt şeklinde değilde baya sert sekilde