Tomrishatun bende de anksiyete kaygı bozukluğu vs var. İlk gebeligimde de gebe olsgumu öğrendim biraktim. Doğum sonrasında da emziriyorum diye sabretmeye çalıştım deprem oldu ve cok fazla tetiklendi ankaiyetem çok kötü noktoalra geldim ve çocuğum 6 aylıktı emzidiyordum. Emzirenler için önerdikleri mg düşük ilaca başladım. Bazı ilaçların süte karışmadığı bı söylüyorlar ama yinede insan da vicdan azabı oluyor. Bunda da doğumdan sonra hemen kullanmak istiyorum aslında ama işte işin bu seferde süt boyutu var. Şuanda da sürekli depresyon hali, hayattan zevk alamama, yasamaya isteksizlik, mutsuzluk vs var