Selamün aleyküm.. öncelikle yaşım 29. 8 hafta 4 günlük hamileyim. Hiç uzatmadan derdi mi anlatmak istiyorum. Doktor kontrolünde yumurtalığımda 8cm bı kiste rastlandı doktor bu kistlerin 2 çeşit olduğunu biri balon gibi içi Su dolu olur kendiliğinden geçer dedi.. diğeri de balon gibi olur ama içi katman katman olur geçmez. Ve içi katman katman olan kist zararlıdır dedi. Bende bulunan kist katman seklindeymis.. beni riskli gebelik bölümüne yönlendirdi fakat henüz gidemedim çünkü randevular tamamen dolu. Doktoruma riskli gebelik bölümünde ne olacak ne diyebilirler diye sordum bende bilmiyorum ama herşeyi söyleye bilir dedi. Birazda benim gözümü korkuttu bebek büyüdükçe kistin yukarı doğru organlarima gideceğini ve herhangi bi organa yapışma yaptığı taktirde benim zarar gorecegimi söyledi.. bu 3 gebeliğim sezeryanla doğum yaptım diğer 2 sini. Başıma ilk defa böyle birşey geldi.. sizlere sormak istedim başına böyle birşey gelen oldu mu veya tanıdığı böyle bişey yaşayan oldu mu.. çok tedirginim.. cevap veren herkese şimdi den teşekkür ederim 😍 vaktinizi aldım hakkınızı helal edin.