Kızlar merhaba 3. Gebeliğim bu diğer 2 gebeliğimde kalbi durmuştu. Dün akşam düşük yapar gibi bir anda pıhtılı kanamam oldu acile gittim hemen yatış verdiler bugün çıkış yapıldı evde dinlen uzan dediler ama kanamam kırmızı renkte ara ara oluyor düşük tehdidi olduğu için normalmiş progestan ve haftalık pruloton iğneye başladık bebeğimin kalp atışları şükür ki var çarşamba kendi doktoruma gidicem aranızda benim gibi yoğun kanama yaşayıp gebeliği sağlıklı devam eden var mı 2 kayıp sonrası çok korkuyorum.