Ysmn311111 insan al demez tabi ama durumu olan da niye almıyor çok merak ediyorum, mesela benim annemin babamın durumu da öyle çok iyi değil ama kızım zaten bişey istemediniz, almadık bari altın olarak verim ileride çocuğun ihtiyaçları için harcarsınız dedi, tüm birikimini ortaya koydu, Türkiye’de geçim derdi ortada kayınvalidemlerin durumu da öyle çok iyi değil sakın alma siz geçinmenize bakın dedik ama hamileliğimi öğrendiğinden beri çeyiz gibi almış dizmiş, doğumuma 1 , 2 hafta kaldı dün aradı sana süprizim olsun istedim dedi gösterdi aldıklarını, 1 oda dolusu, valla dedim biz bunların hepsini aldık israf yani, e sen almasaydın o zaman dedi 😅 eşim de bişey demeyelim heves etmiş, almış bizim haberimiz olmadan dedi, ki bizim aileler 8 yıldır torun bekliyor çok hevesliler ondan belki