Mucizebeklerkennn İlk gebeligimin maalesef kalbi durdu( 9. Hafta ). Bu gebeligimde En son 6+5 de doktora gittim. Kalp atışı duyuldu şükürler olsun Doktor 12. Haftaya kadar bir sorun olmazsa gelmeme gerek yok dedi numarasını verdi. Sizin kontrol sıklığıniz nasıl ?
Havvauslu Mucizebeklerkennn aynı şeyleri yaşamışız gibi hissettim 8. Haftada kalbi durmuştu ilk bebeğimin şuanki hamileliğimde bende sizin haftalarınızda tedirgin olmustum ayda bir çağırılıyor doğum yaklaşana kadar bir agrınız kanamanız olmadıkça korkmayın hissediyor bebeklerimiz 18 deyiz ufak bi kanamamız var onun dışında sunana kadar hiçbi sorumumuz olmadı sağ Salim kucağımıza alırız işallah
iremss Mucizebeklerkennn ortalama 30lu haftalara kadar 4 haftada bir kontrol, sonrası da bi süre 3 haftada bir sonra da 2 haftada bir son 2-3 haftada doğum olmadıysa daha sık gitmenz isteniyor
HSena38 Benim ilk gebeliğim bebek vajinal ultrason da görüldü doktor çok aşırı kanama ve sancı olmazsa 3 hafta sonra gel dedi.Kalp atışı duymadık bu arada 6+5 de gitmistim
22lavantam Ben sanırım ilk 6+4 gibi gittim kalbini vs duymuştuk ve 2 hafta sonrasına tekrar çağırmıştı. Diğer randevulara artık 4 haftada bir gidiyoruz. Şuan 16+5 olduk çok şükür