deletedmom321 Haticemustafa Elcnerdgn OktayMeltemSahin http://www.drbanuciftci.com/gebelik-omega-3/ Bilgilendirmek amaçlı bu yazıyı paylaşıyorum. Bir sorun yok diyen arkadaşlar omega3 ün kısa vadede değil de uzun vadede etkili olduğunu anlayıp bir an önce bu vitaminden faydalanmalı diye düşünüyorum :)
Denizkizi Nur92 ben balık cokk ama cokk severım gebelıkte de saglıklı dıye hep yemek ıstedım ama kısmet olmadı ılk zamanlar her seyden mıdem bulanıyordu yıyemedım .. Esım sevmedıgı ıcın maalesef sımdı de yıyemıyorum 😞😞
Muhasebeci Nur92 bende sevmem balığı ve balık ürünlerini DR uma söyledim balık yağı verdi 2 aydın kullanıyorum😄😄
Duranb Nur92 Ben tam tersine balik cok severdim suan cok cok tiksiniorm gormek bile istemiorm balik yerine alternatiflerini tuketiorm
merwerkan1903 Nur92 canim bende 6 aylik hamileyim en son 2 sene once balik yemistim balik yagi da kullanmiyrum buna ragmen bebegimin gelisimi 2 hafta onde gidiyo birde yesem ne olurdu acaba.dr kan degerlerin iyi bebegin saglikli diyorsa kafana takmabence
Loyam 26+3 haftamdayım balık yiyemiyorum maalesef, balık yağı da kullanmıyorum vicdan yapıyorum ama içim almıyor ne yapayım 🤷