Maalesef her gün yapıyordum artık zar zor 3 günde bir onda da çok ikiniyorum afedersiniz ama ikinmadan da ypamiyorum. İkinmak zararli mi bilmiyorum ama kontrollü yapmaya çalışıyorum. Kabızlığa çözüm var mıdır? Zaten mide bulantısı dan çok ama çok az yiyorum