Evet 3 test yokladım neqativ çikdi və hastaneye girdiğimde qan testimi verdiyimde 6 haftalık gebe idim ve ondan önce gityim dokdurda bana çocuğa zarar verecek iğneler yazmışdı ve ona rağmen çok şükür bişey olmadı şimdide 13 haftalıgiz iyi olur inşAllah🙏