Gulcansckn keceliz730 burda (Almanya’da) sen nasıl tercih ediyorsan öyle yapıyorlar.. önce saatlerce ten tene teması oluyor 🥰 sonra ister onlar giydirir istersen sen veya babası vs..
Mizgin09 keceliz730 2 normal doğumum oldu önce yıkıyolar sonra kilosuna kalbine herşeyini kontrol ettikten sonra giydirip veriyolar tabi 2 nci kızım direk küveze gitti alamadım hemen kucağıma
AysunUgur Gulcansckn konuyla alakalı değil kuzum ama sana denk gelmişken sorim, görüp geçirmişsin 😅 ben eşim de benimle doğuma girsin istiyorum, doğumdan sonra babanın kucağına da veriyorlar mı bebeği acaba, ve baba odaya çıkınca da geliyor mu?
Gulcansckn AysunUgur Türkiye’de bilmiyorum nasıl oluyor ama burda baba en başından sonuna kadar yanında oluyor 🥰🥰 bebek doğunca babada üstünü çıkarıyor ve bebekle ten teması kuruyor 😍😍 eşim çocuklarımda hep vardı benden sonra o da ten teması yaptı hep 🥰🥰
AysunUgur Gulcansckn bende öyle olsun çok istiyorum 😍 bende Almanyadayım kuzum, etrafımda da doğum yapmış hiç arkadaşım yok o yüzden ne nasıl olacak hiçbi fikrim yok
mxs34 Gulcansckn Allah Allah eşim aldı kucağına felan ama üstünü çıkartmadı onlar da öyle bir şey demedi 🤔 neresinde yaşıyorsunuz Almanya’nın ilk defa duydum çünkü
Gulcansckn AysunUgur aaaa Türkiye’desin sandım canım 🥰🥰 Almanya’da hiç sorun yapmıyorlar hatta eşinin sana destek olması yanında olması çok hoşlarına gidiyor 🥰 benim bebişler doğar doğmaz hemen göğsüme verdiler bebeğim kucağımdayken eşini (plazenta) da doğurdum sonra kilo boy için aldılar hemen geri verdiler 😊 benden sonra eşimi soydular o da ten teması yaptı yarım saat falan sonra bizi 1 saat falan doğumhanede başbaşa bıraktılar biraz kafa dinleyelim, kaynaşalım diye 🥰 1 saat sonra da odamıza çıkarttılar eşim biraz kalıp eve geçti 🥰
AysunUgur Gulcansckn inşallah bize ne nasip olur, böyle güzel geçer 🤲🏼🌺 çok teşekkür ederim kuzum paylaştığın için 🌷
Gulcansckn AysunUgur inşallah canım benim 😍😍 Allah hepimize yavrularımızı sağ Salim kucağımıza almayı kolay doğumlar nasip etsin 🥰❤️
Gulcansckn mxs34 ten teması dediğin zaten çıplak tende yapılır canım 🥰 eşimin üstünü soydular, bebekte çıplak zaten ten tene 🥰 biz baden Württemberg - Ravensburg’da yaşıyoruz 😊😊