Dün tekrardan doktora gittim kesen gayet sağlam ve büyümüş ancak oda bebeği göremedi dedim acaba kanamamla birlikte mi düştü dedi hayır kesen duruyor haftaya gelip kalp atışlarını duymam gerekiyor dedi ama bebek hala gözükmüyor düşük riskin çok var dedi progeston hapı ve iğne vurdu kalcamdan serum yazdı Bebek yoksa nasıl düşük tehlikem oluyor ve düşük yapsam kesem orda olur mu çok ayakta durmanin düşükle alakası var mı