31+4de nst de sancı çıkması doktor yatış verdi şuan hastanedeyiz serum taktılar birde ilaç verdiler içmem için 3 tane içicekmişim o ilaçtan. Ciğer geliştirici iğne de yaptılar gece de yapıcaklarmı 31haftasın da böyle biley yaşayan var mı ve böyle bişey yaşayıp kaçıncı haftalarınız da doğum yaptınız