Mavisinannesi2 Kızlar sizin bebişlerde de son aylarda hareket azlığı oldumu bundan 1 hafta öncesine kadar çok hareketliydi ama bu hafta hareketleri çok azaldı bazen dönmeye falan çalışıyor o zaman çok nadir hissediyorum sizde de öyle mi aksi bir durum var mıdır🤔
Gnc27 Mavisinannesi2 dün aynı konuyu açtım bugün dr a gittik sıkıntı yoktu şükür 🙏 bu haftalar normal sanırım
Mavisinannesi2 Bebeklerselam54 sağdan soldan itekliyor sanırım dönmeye çalışıyor diyorum nstde de ultrasonda da aynı şeyi yaparken demişlerdi🤔😅
Mavisinannesi2 Bebeklerselam54 kii kocaman oldular ve yerleri daraldı bişeyleri anlıyoruz bizde artık ne yaptıklarını falan 2. Gebeliğim🤩
Mavisinannesi2 Gnc27 ilk gebeliğim erken doğum olduğu için ileri haftaları yaşayamamıştım bende bu konuda bilinçsizim hareketleri aşırı azaldı korktum içi rahatlattınız sağolun haftaiçi kontrolüm vardı bende onu bekliyorum☺️
Mavisinannesi2 Merve6494 aynı benimkide öyle gen haftalarda sürekli vurmasından yanlara ittirmesinden uyuyamıyordum şimdide kımıldayamıyor rahat değilmi acaba diye düşünmekten uyuyamıyorum🤣
Merve6494 Mavisinannesi2 bnde üzülüyorum az oynuyo diye bol bol dondurma yıyorum çikolata içimi bayıyo yada uzanıyorum rahatsz olunca oynuyo 😀