Misssitare Kızlar nasıl geçiyor hamileliğiniz? Benim belirtiler baya azaldı. Hamileliğin balayı dönemine geçtim sanırım. Belirtisiz oluncada insan bi tuhaf oluyor🤦♀️ hareketleri hisseden var mı bu arada? Bende damar atıyor gibi hisler var ama emin olamıyorum.
Bhesnn Misssitare tiksintim vardı çöl bu hafta daha rahatım yemek yiyebiliyorum hareket hiç hissetmiyorum ama 11 haftalık doktora gittiğimde ultrasonda bebek gayet iyiydi ordan buraya kayıyordu hissetmeye gelince 3. Gebeliğim olmasına rağmen tık yok genel olarak iyi bide rahim genişlemesi oluyor sanırım sağ ve sol kasıklarımda hafif ağrılar oluyor
NurperiDemirci Misssitare bende aynı durumdayim ☺️ benimde 26 hafta. Sizin şuan servikal uzunluğunuz kaç kızlar ? Bilen varmı
Oelrlrkmemdmd Misssitare öyle valla bulantı falan bişey kalmadı sadece çok yorulunca bel agrısı kaldı bende az az hissediyorum hareketleri