Kesinlikle doğru değil eskiler hep erkek bebeğin erken oynadığını kız bebeğin geç oynadığını söyler annemde 5 kız doğurmuş hepsinde 5 aylıkken hissetmeye başlamış. Benim 2 oğlum var ikisindede erken hissetmiştim 15-16 gibi şuankini hissetmiyodum hiç daha bir kaç gündür az az hissediyorum gibi eminde değilim yani😁18 haftalığım cinsiyetimiz kızmış 💕